شست و شوی کفپوش سه بعدی
پست شده در اخبار

راهنمای شستشوی کفپوش سه بعدی

خیلی از ما زمان زیادی از زندگی مان را در ماشین خود می گذرانیم. طبق آمار ها ما حدود ۱۰۰ دقیقه در روز مان را در خودروی خود می گذرانیم. پس به نوعی می توان گفت خودرو ما به یکی از خانه های ما تبدیل شده است. تمیز نگه داشتن خودرو شامل خیلی از بخش های خودرو است که هرکدام دستورالعمل خاص خود را دارد اما در این مقاله می خواهیم به شما یاد بدهیم چجوری کفپوش سه بعدی ماشین خود را شست و شوی و تمیز کنید. پس حتما این مطلب را بخوانید و دستورالعمل های آن را به کار ببندید.


یکی از عواملی که باعث افزایش طول عمر کفپوش می شود، تمیز نگه داشتن کفپوش ماشین می باشد.

به همین دلیل مهم است که از کفپوش ماشین خود در برابر خطرات وضربه های معمول محافظت کنید. بارش برف در فصل زمستان و انتقال آن به وسیله کفش هایتان به داخل خودرو باعث می شود که رطوبت به داخل کفپوش های اصلی نفوذ کرده و به مروز زمان باعث زنگ زدگی کف ماشین شما بشود.
این امر باعث می شود که اگر شما قصد تعویض یا فروش خودرو تان داشته باشید از ارزش آن کم بشود.

مطمئنا این مسئله باعث ترس شما شده است. لازم نیست بترسید ما راهکار هایی را به شما ارائه می کنیم که تا بتوانید از کفپوش ماشین خود محافظت کنید.

کفپوش های سه بعدی خودرو یکی از تاثیر گزار ترین وسایلی است که باید به شدت به آن توجه کرد.

قبل از هرچیزی

قبل از هرچیزی آلودگی های ظاهری و مواد چسبیده شده به کف پوش های سه بعدی را جدا کنید. ماشین های لوکس بیشتر دارای کفپوش های سفارشی مخصوص چرمی هستند. اما اگر خودروی شما  معمولی است، بهتر است از کفپوش های سه بعدی استفاده نمایید. در کل کف پوش های سه بعدی به خاطر لبه دار بودن بسیار بهتر از انواع مدل های دیگری می باشند.

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی با اسکن دقیق کف خودرو تولید می شوند. کف پوش های سه بعدی  به راحتی قابل شست شو هستند. این کف پوش سه بعدی را می توان برای انواع خودرو استفاده کرد. اگر خودرو شما مثلا سانتافه است می توانید از کفپوش سه بعدی سانتافه اگر خودرو شما پژو ست می توانید از کف پوش سه بعدی پژو و یا کفپوش سه بعدی ۲۰۶  استفاده کنید. کفپوش سه بعدی پژو۴۰۵ و پژو ۲۰۶ و سایرخودرو در انواع رنگ در سایت اتوسریر موجود هستند و شما میتوانید به راحتی با چند کلیک کفپوش مناسب خودرو خود را تهیه کنید.

آنچه شما باید از نحوه نگهداری کفپوش های پلاستیکی بدانید

یکی از مزایایی کفپوش های پلاستیکی دوام زیاد آن است. این وسایل وظیفه مهمی را در محافظت از کف ماشین شما را به عهده دارند. نظافت این مدل بسیار آسان است و مقاومت بالایی در برابر سائیدگی و پاره شدن دارند همچنان از کف ماشین شما به خوبی محافظت خواهد کرد.

نکته مهم در مورد این کفپوش های خودرو مقاومت بالای آن ها در برابر انواع شوینده ها جلا دهنده ها است. مقدار زیاد جلا دهنده ها باعث از بین رفتن آن نخواهد شد.
قصد داریم دو روش فوق العاده برای نگهداری از کفپوش های پلاستیکی را به شما پیشنهاد کنیم:

  1. مدوامت در تمیز کردن آن ها
  2. از محصولات مناسب برای نگهداری و محافظت از آن ها استفاده کنید.

یکی از برترین ویژگی های کفپوش های سه بعدی، سادگی شست و شوی آنهاست. در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه می توان کفی های سه بعدی را به سادگی و تنها در چهار مرحله کاملا تمیز نمود.

آموزش تمیز کردن و شست و شوی کفپوش سه بعدی ماشین (گام به گام):

  1. خارج کردن و تکاندن
تکاندن کفی
خارج کردن و تکاندن

کفپوش ها را از خودرو خارج کنید و گرد و غبار و زباله ها را از روی کفپوش بتکانید. همچنین میتوانید قبل از خارج کردن کفی از داخل خودرو از جارو برقی برای زدودن گرد و غبار و زبالات استفاده نمایید.

  1. استفاده از فشار آب
ابکشی قبل از شست و شوی کفپوش سه بعدی
استفاده از فشار آب

کفپوش سه بعدی خودرو را بر روی زمین قرار دهید و فرآیند شست و شوی را آغاز کنید. با استفاده از کمی فشار آب میتوانید کثیفی های سطحی را به آسانی از روی کفپوش پاک کنید.

  1. شست و شوی کفپوش سه بعدی !
شست و شوی کفپوش سه بعدی
شستن کفی

با استفاده از یک شوینده ملایم همانند مایع ظرفشویی و یک اسفنج نرم، سطح کفپوش را بشویید. دقت کنید که به هیچ وجه از برس های زبر، خشک و خشن برای شستشوی کفی استفاده نکنید. همچنین از استفاده از مواد شوینده قوی و سفید کننده پرهیز کنید.

برای پاک کردن لکه های ماندگار و قوی میتوانید کف شوینده را برای مدتی بر روی کفی باقی بگذارید تا کلیه لکه ها به خوبی زدوده شوند.

  1. آبکشی، خشک کردن و نصب
ابکشی، خشک کردن و نصب
آبکشی، خشک کردن و نصب

بعد از اینکه کلیه کثیفی ها را به خوبی پاک کردید، کفپوش را آبکشی نمایید. بعد از آبکشی کفپوش میتوانید کفی را به دو روش خشک نمایید:

اول: کفپوش را به صورت ایستاده در محلی قرار دهید و تنها بعد از چند دقیقه کفی را در درون خودروی خود نصب نمایید.

دوم: با استفاده از یک دستمال خشک به سادگی کفی را خشک نموده و خیلی سریع در خودروی خود نصب نمایید.

بعد از اینکه کفی را کاملا خشک کردید، کفی را به دقت در محل خود نصب کنید.

توصیه میشود پیش از نصب کردن مجدد کفی، موکت زیر کفی را کاملا تمیز نمایید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
شماره تماس(های) ما [مشاوره رایگان]
09919286298