5 مدل از بهترین کفپوش های سه بعدی
پست شده در مقالات و مطالب کاربردی

5 مدل از بهترین کفپوش سه بعدی خودرو با کیفیت

کفپوش سه بعدی خودرو

شما احتمالا زمان زیادی برای فکر کردن راجع ‌به کفپوش ماشین خود نمی‌کنید. اما با توجه به میزان خاک، گل، آب و شنی که هر روز به داخل ماشین خود می‌‌برید، باید به این موضوع بیشتر فکر کنید. هر مدل کفپوشی برای ماشین شما خوب نیست. یک کفپوش نامناسب می‌تواند ارزش ماشین شما را از نظر ظاهری پایین بیاورد و همینطور برعکس، یک کفی ماشین خوب ‌می‌تواند ظاهر داخل ماشین را جذاب‌تر کند. کفپوش سه بعدی خودرو، با ظاهری شکیل و بسیار زیبا علاوه بر زیبایی چشمگیری که به خودرو می دهد مانع خوبیست برای جلوگیری از نفوذ مایعات، گرد و غبار و هر چیزی که باعث کثیف شدن موکت های فابریک کف خودرو میشود.

انواع کفپوش و زیر پایی خودرو

کفپوش‌ خودرو (برخی مواقع به آن زیر پایی و کف پایی خودرو نیز گفته می‌شود)، اغلب طوری طراحی شده است که با استفاده زیاد و بر اثر چندین سال استفاده و در شرایط آب و هوایی مختلف در برابر آب و خاک مقاوم باشد. کفپوش‌های ماشین از نظر جنس می‌توانند موکتی، لاستیکی، چرمی و پلی اورتان باشند. اما بهترین جنس کفپوش را کفپوشی دارد که دوام بالا و راحت تمیز شود. کفی‌های لاستیکی و پلی‌اورتان را می‌توان به راحتی با یک فرچه تمیز کرد اما شستن کفپوش‌های موکتی یکپارچه سخت‌تر است.

فروشگاه اتوسریر یکی از بزرگترین مراکز فروش کفپوش خودرو می‌باشد که 5 برند معتبر و باکیفیت زیر را ارائه می‌دهد.

1-کفپوش وارداتی برند سلست

https://oldkala.autosarir.com/shop/dong-feng-h30-cros-celeste-3d-leather-imported-carmat/

این مدل کفپوش به خوبی تمامی قسمت های موکت خودرو شما را در بر میگیرد. لبه های آن کاملا تا قسمت رکاب خودرو بالا می‌آید. به دلیل زبر بودن قسمت زیرکفپوش کاملا به موکت خودرو می‌چسبد و به هیچ عنوان دیگر در حین استفاده جابجا نمی شود. رویه این کفپوش از چرم PU استفاده شده که استقامت بالایی دارد. همچنین برای جلوگیری از سایش، در قسمتی که پاشنه پای راننده قرار می گیرد، 2عدد پد فلزی قرار گرفته که باعث می شود طول عمر کارکرد این کفپوش بالا رود. دقت بالا در الگو و استفاده از متریال باکیفیت، این محصول را نسبت به سایر کفپوش‌های دیگر متمایز می نماید.

2-کفپوش سه بعدی برند اتوفیت

https://oldkala.autosarir.com/shop/tiba-otofeat-leather-3d-carmat/

این مدل کفپوش به صورت اختصاصی جهت استفاده در اتاق داخلی این خودرو طراحی شده است. دارای کیفیت طراحی و تولید بالایی می باشد که سبب می شود به خوبی در اتاق خودرو شما قرار گیرد. به دلیل دقت بالای طراحی به هیچ وجه در کف خودرو جابه جا نشود. جنس سطوح رویه این محصول از چرم ضد سایش و جنس خارجی آن از چسب پارچه ای بوده که باعث می شود کفپوش کاملا ضد آب و ضد بو باشد.

3-کفپوش سه بعدی برند لاستیک گیلان

https://oldkala.autosarir.com/shop/dfm-h30-cross_gilan-rubber-leather_3d-carmats/

کفپوش فوق برای خودروی H30 کراس مناسب است. یکی از نقاط قوت این مدل کفپوش جنس مواد بکار رفته در ساخت آن است. این کفپوش از چرم ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی این کفپوش به شکلی بوده که به آن ظاهری سه‌بعدی بخشیده است. کفپوش فوق دارای سه تکه‌ی مجزا بوده که دو تکه برای قسمت جلوی خودرو و قسمت یک‌تکه‌ی بزرگ برای قرارگرفتن در بخش عقبی خودرو طراحی شده است. چرم به‌کار رفته در این کفپوش با روکش‌های چرم خودرو همخوانی بالایی دارد. و موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای داخل کابین می‌شود.

4- کفپوش سه بعدی برند سانا

https://oldkala.autosarir.com/shop/lifan-820-sana-3d-car-vehicle-mat/

5- کفپوش سه بعدی برند مکس

https://oldkala.autosarir.com/shop/samand-max-3d-carmat/

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
شماره تماس(های) ما [مشاوره رایگان]
09919286298